- Objednatel
- TOYOTA TSUSHO PRAHA, s. r. o.
- Architekt
- Ing.arch. Petr Kratochvíl
- Generální projektant
- OBERMEYER HELIKA a.s.
- Doba výstavby
- 2005 - 2007
- Doba realizace
- 2007
- Realizované činnosti
- předprojektová činnost, projektová činnost, inženýrská činnost, technické dozory, autorské dozory, interiér
- Náklady stavby
- 50 mil. Kč
TECHNICKÁ DATA STAVBY
obestavěný prostor: 8 100 m3
zastavěná plocha: 1 300 m2
charakteristické jednotky: showroom, mechanická dílna, mytí automobilů, sklad ND, administrativa
Areál autosalonu TOYOTA se skládá ze dvou objemů – objektu autosalonu se showroomem s vystavenými automobily a objektu diagnostiky s technickým a energetickým zázemím. Objekt autosalonu je nejvýstavnější částí areálu – jeho plně prosklený obvodový plášť zajišťuje vynikající viditelnost vystavených automobilů.
Rastr proskleného pláště stejně jako oblé zakončení atiky chrání objekt před přehříváním v letních měsících. Plné části obvodového pláště objektu autosalonu jsou obloženy plechovými kazetami stříbrné barvy. Rámy oken a dveří v plném obvodovém plášti na východní fasádě jsou tmavě šedé. Zákaznický vstup do prodejních prostor objektu autosalonu je zvýrazněn portálem ve firemních červeno – bílých barvách. Objekt diagnostiky je nižší a ve výrazu skromnější. Je obložen kazetovým obkladem středně šedé barvy. Barevně je odlišen tmavě šedý sokl. Nad vjezdy pro příjem a předání vozů je realizováno přestřešení ze subtilní ocelové konstrukce stejné barvy, jako obvodový plášť – středně šedé. Rámy oken a dveří v obvodovém plášti jsou opět provedeny ve tmavě šedé. Výběrem kvalitních materiálů, volbou kultivovaných barev a kvalitním zpracováním detailů stavba podporuje image prodávaných automobilů, které jsou známé svou kvalitou a spolehlivostí.