- Objednatel
- TOYOTA TSUSHO PRAHA, s. r. o.
- Generální projektant
- OBERMEYER HELIKA a.s.
- Doba výstavby
- 1997 - 1998
- Doba realizace
- 1996 - 1997
- Realizované činnosti
- předprojektová činnost, projektová činnost, inženýrská činnost, technické dozory, autorské dozory, provozní a uživatelská dokumentace, interiér
- Náklady stavby
- 75 mil. Kč
TECHNICKÁ DATA STAVBY
obestavěný prostor: 18 950 m3
zastavěná plocha: 2 655 m2
charakteristické jednotky: showroom, mechanická dílna, mytí automobilů, klempírna a lakovna, sklad ND, administrativa
Prodejní a servisní středisko automobilového prodejce TOYOTA zahrnuje novostavbu ocelové dvoulodní haly, která je doplněná dalším objektem - proskleným reprezentativním autosalonem s administrativní budovou. Prodejní část je svou výškou a architektonickým pojetím hlavní dominantou celého komplexu. Její obvodový plášť je celoplošně prosklený s nosným rastrem provedeným ve stříbrné barvě. Členění a barevnost vstupních portálů a ostatních architektonických prvků odpovídá vizuálnímu manuálu firmy TOYOTA. Architektonickou zvláštností objektu je jeho atypická nosná ocelová konstrukce. Objekt showroomu je vybaven grafickým značením odpovídajícím novému dealerskému konceptu společnosti TOYOTA. Výběrem kvalitních materiálů, volbou kultivovaných barev a kvalitním zpracováním detailů stavba podpoří image prodávaných automobilů, které jsou ve světě známé svou kvalitou a spolehlivostí.