- Objednatel
- Ředitelství silnic a dálnic ČR
- Architekt
- Generální projektant
- OBERMEYER HELIKA a.s.
- Realizace stavby
- srpen 2008 - 2010
- Realizace projektu
- březen 2010 - říjen 2011
- Realizované činnosti
- technická studie, dokumentace pro ohlášení stavby, zadávací dokumentace stavby, realizační dokumentace stavby, koordinace, autorský a technický dozor
- Náklady stavby
Rekonstrukce nejstaršího úseku pražského okruhu mezi mimoúrovňovými křižovatkami MUK Slivenec a MUK Třebonice si vyžádala výměnu konstrukce vozovky. Na většině úseku dlouhého 7,2 km byl původní asfaltový kryt nahrazen cementobetonovým, zároveň došlo k úpravě parametrů vozovky, aby odpovídala současným standardům a normám - upraveny byly příčné sklony, délky a šířky připojovacích a odbočovacích pruhů mimoúrovňových křižovatek, vyměněna a doplněna byla svodidla. Součástí stavby byla také oprava větví přilehlých mimoúrovňových křižovatek, oprava kanalizace, dokončení osvětlovací soustavy na okruhu, doplnění liniového dopravního značení a informačních portálů a dokončení informačního systému silničního okruhu - propojení středisek SSUD Mirošovice a SSUD Rudná.